Magnus 25årskalas

Igår hade Magnus 25årskalas nere i lokalen eller vad man kallar det.
Det va trevligt. God mat, god dricka och roliga människor.
Orkar inte skriva allt vad som hände här nu.
Men full blev jag, haha!
Lillan och jag stod och dansa på borden och släppte loss rikigt ordentligt =P
Så idag är man lite seg.
Och Magnus va som alltid riktigt snygg och stilig! Födelsedagsbarnet själv :)


HIttade en sån fin bild på Freja så jag lär lägga ut den
image491

Och så lär jag lägga ut en bild på henne då hon va valp också :)
image492

Min fina tjej. Fyller hela 2 år i år.
Men just nu är hon lite grinig av sej. PMS tanten! Haha


Ne nu ska jag nog sova. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0