Nice!

Magnus mamma har sytt upp våra gardiner och idag satte vi upp dom!
Det blev jätte fint! Skönt att äntligen ha fått upp gardiner, såg så himla mycket bättre ut nu, inte lika tomt som det annars brukar göra.

Idag jobbade jag från 08:00-13:00. Kort dag, men skönt.
Kom till mamma vid 15:00 och hämtade Freja, sen körde hon fram oss så tog vi en promenad med Zipper och Wild.
Freja är helt galen i snön. Hon verkligen älskar den. Far runt som en tok har massa bus för sej.

Magnus är inne på hockey nu. Han fråga om jag ville med men jag ville inte. Tyckte han skulle ta med någon annan istället eftersom jag inte är ett så stort fan av hockey.
Hoppas han har det trevligt iaf.

Jag kom ju på. Jag har inte lagt ut nå bilder från Magnus 25år kalas, som för övrigt va superkul!
Så bilder kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0