Nyss hemkommen..

..från stallet.
Red inte så himla långt idag, men vi red snabbt bort och sakta hemåt.
Synd bara att solen kom fram då vi hade kommit hem. Hade inte varit helt fel att rida i solsken.
Men men. Vi hade en mysig ridtur iaf, Hopi och jag.
Freja satt i stallet och sura hon, fast hon blev glad när vi kom tillbaka och hjälpte mej att mocka. Haha! Om jag missade någon knöp så käkade hon upp den, snuskfia!

Kom hem nu och såg att jag fått mitt lönekuvert från systemet. Så bra lön som jag fick nu har jag aldrig fått förut, så jag är nöjd. Men nu har jag ju massa saker jag lär betala, så jag blir väl fattig snabbt igen.. Suck!

Ne nu ska jag göra nått annat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0