Onsdag. Seegt!

I måndags va Lillan och jag inne i Valbo och vandra runt.
Köpte lite smått och gott.
Det va trevlig. Skönt att slippa vara hemma och komma därifrån ett tag.
Och igår åkte hon till skåne. Kommer bli borta i nästan tre veckor =(
Så då ska väl jag passa på att söka jobb.

Igår åkte jag och Freja till gävle.
Gick hem till Emma M en sväng och hälsa på henne, det va ju så länge sen. Vi tog en tur till Dollar store. Jag köpte gardiner som Anna ska hjälpa mej sy upp idag. Det blev iaf bra med dom. Snyggt.
Köpte ett tufft halsband till Freja också, men värsta nitarna. Haha!
Tog sen en tripp till mormor.
Skulle till Sophie men hon va inte hemma, så gick jag tillbaka till mormor. Mötte Sophie då, dom hade varit på nå föräldrar grej.
Sen kom mamma och hämta mej så åkte jag hem. Skönt att komma hem då.
Så va Magnus hemma också =)

Vi hade det så mysigt igår. Helt underbart. Jag älskar han

Nu kommer snart Anna så jag ska plocka undan lite.

Lillan och jag. Haha
image503
Shiit va ful jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0