Onsdag

Skulle skrivit igår men allt va så segt.
Skrev ett inlägg i förrgår men det va lika segt då så det vart aldrig publicerat. Suck!
Men idag funkar det som vanligt igen.

Jag kan ju börja med att jag va i Bergvik igår och gjorde halkkörning.
Och jag klarade den =) Så nu är det bara uppkörning kvar!!!
Kommer bli så himla skönt när jag får körkort, jag längtar!
Halkkörningen va rolig, men inte så kul som alla andra har fått det att låta.
Det är skönt att ha det avklarat iaf. Nu ska jag köra så mycket som jag kan och så mycket som Magnus vill..

Igår så fyllde älskling 25 år så jag va upp klockan kvart i sex på morgonen och gjorde en brakfrukost åt han som han fick på sängen så sjöng jag några rader.
Han fick inget speciellt av mej. Har ju knappt några slantar.. Han ska få nått mer då jag för lön..

image475


Lillan fyller ju 20 den12 februari så då ska hon få nått också. Men jag har planer på vad jag ska ge till henne!
image478


Ne nu ska jag skutta iväg till stallet och ta en tur på Hopi!
Hoppas hon är lätt att ta in idag. Får ha med mej nått gott.

image479

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0