Parkbadet

Om en timme ska jag åka med bussen till jobbet.
Börjar inte förrens 16 men jag lär åka hemifrån 14 för att hinna komma i tid. Segt..
Jobbar 16-20 idag. Åker hemifrån 14 är hemma igen 23. Lite drygt. Det går en buss från gävle 20 men den hinner jag inte med, så jag lär vänta i en evighet. Ska gå upp till mormor och vänta på bussen hos henne.

Tog en promenad med mamma idag upp till henne. Freja ska vara där idag när jag jobbar.
Sen ska jag hämta henne när jag kommer hem. Hon har lärt sej ett nytt trix idag. Ska filma det någon dag och lägga ut det. Kanske ni får se några andra trix också som hon redan kan :)

Nee nu ska jag göra mej klar för jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0