Söndag!

Idag är det söndag och ledigheten är slut för många nu.
Men inte för mej, jag har arbetslös nu jag. Har ju lite jobb på badet fortfaranade men jag fick bara 3 pass den här månaden så det är ju inte så mycket att hurra för. Får väl ge mej ut snart och söka nya jobb.
Lillan är ju också arbetslös nu igen så jag behöver ju kanske inte vara helt ensam om dagarna. Ska iaf ta och storstäda här hemma någon dag nu. Och tvätta, fast det är ju inte så mycket tvätt.
Så lär jag till systemet någon dag och lämna tillbaka mina kläder.


image476
Lillan & Jag på nyårsafton =P


På tisdag är det halkkörning som står på schemat. Plus att Magnus fyller 25 som är en ännu större grej än min halkkörning! Fast jag vet inte vad jag ska ge han! Nått tips kanske?
Dessutom så har jag typ nada pengar så jag för köpa nått mer åt han då jag får lön. Eller kanske bjuda han på mat. Jaja, jag får se vad det blir.
Men nått fint ska han få iaf. Nått väldigt fint.

Elin åker tillbaka till Uppsala imorrn också och jag har bara träffat henne 2 ggr på den långa tid hon varit hemma nu. Jag skäms! Magnus och jag ska iaf ner på hennes inflyttningsfest i 3:an som hon och en kompis ska hyra så det blir kul.

image474


Nee nu ska jag skutta in i duschen.

Jag älskar dej Magnus
image475

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på halkkörningen gumman!

2008-01-07 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0