Söta rosa skor

Jag har läst om jätte många tävlingar i olika bloggar men brukar aldrig vara med.
Har varit med i en och då gick det inte alls nå vidare.
Fast jag är van, brukar ha otur istort sett alltid.

image506

Meeen så såg jag en tävlig om dessa söta skor hos MariaVuitton och tyckte dom super fräsiga!
Så jag tänkte prova lycka igen på dessa. Hoppas på bättre lycka denna gång!
Och ett par nya fina skor skulle inte sitta helt fel nu då jag inte är så rik för tillfället. Jag ska ge mej ut i jobbsökarträsket nästa vecka. Måste!
Hoppas att min otur sviker nu iaf, så jag får lite tur!

Kommentarer
Postat av: märy

fy fan vilka snygga skor!!

2008-11-13 @ 14:26:19
URL: http://marimantila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0