Tisdag

Magnus ringde och väckte mej 10:21 idag. Och tur va väl det, annars hade jag säkert sovit vidare till halv tolv eller nått. Man blir så slö av att bara gå hemma hela dagarna. Men imorrn ska jag in och prova lyckan igen. Hoppas jag får tag i nått.
Jag skulle kunna tänka mej att jobba som personlig assistent, men vi får se.

Kom iaf iväg till stallet så jag va där till elva. Red ut en sväng och Hopi bara rusagaloppera genom skogen. Jag tror hon tänker ju fortare jag springer desto fortare kommer jag hem. För hon bara drar iväg om jag skulle ge henne lite längre tyglar. Så det är bara att hålla i sej för glatta livet.

Kom hem gick till Lillan och tog med mej Jarmo och släppte han och Freja på åkern. Fan va skitiga dom blev. Det va blött och lerigt så det va väl inte så konstigt ändå.
Jag lära iaf duscha av henne då jag kom hem.

Nu har jag tvättstugan och jag tror mina maskiner är färdiga nu, så jag ska ta och rusa ner dit nu.

Magnus kom heem! Jag saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0