Torsdag

Gick upp strax efter nio i morse åt frukost och tog ut Freja en snabbis.
Sen stack jag iväg till stallet och red ut med Emma. Rätt så härligt väder att rida i, men underlaget va inte det bästa. Va lite halt även fast dom hade broddar.
Red bort till crossgropen och vände.

Efter stallet så mötte jag upp Lillan så tog vi en promenad med hundarna. Hon hade redan varit ute med Zipper och Jarmo, så hon hade bara med sej Wild nu.
Gick ner till Wallerängarna och släppte dom på åkern där. WIld ser så glad ut när han får springa lös!
Följde med hem till Lillan en sväng men vi kunde inte gå in eftersom någon av hundarna som va hemma hade bajsat ner hela köksgolvet typ. Haha!
Fast Freja va inte så leksugen. Hon va mest sur och fryssen och vela sitta i knät på mej!
Tror det är löpningen som ligger och lurar. Andra gången hon ska löpa nu. Stor tjejen!

GIck hem efter ett tag och då badade jag Freja, det tyckte hon inte om. Haha!
Men nu är hon ren och fin
image489

Och Magnus stackarn sov över imorse. Han skulle gå upp sex men när klockan ringde så ville han ligga kvar ett tag. Sen vakna han till och då va hon kvart i åtta.
Men han kom iväg till slut.

Nu sitter jag här och har tråkit. Ska kolla på den sista Bring it on filmen tänkte jag. Somnade sist jag skulle kolla på den!

Magnus skynda heem!! Jag längtar efter dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0