GRATTIS TILL MEJ & FREDRIK

Stort grattis till mej själv idag som fyller 21 år. Och grattis till Magnus bror Fredrik som fyller 31 år idag.
Börjde dagen med att jobba, haha. Har fått några grattis sms. Tack alla för det!
Bjöd personalen på jobbet på tårta också. Barbro tyckte jag va så snäll som skulle bjuda, men sen efter ett tag så fattade hon att jag fyllde år. Hon hade glömt det, haha! Sen sa hon nog grattis fem sex gånger efter det.
Hon gick hem klockan ett så hon hann inte smaka på tårtan. Den gick åt ändå.

Pappa stod och väntade utanför jobbet på mej och tänkte köra mej hem, sötpappa =)
Men jag hade tyvärr cykeln och den får inte ligga på sätet i hans raggarbil. Så jag cyklade hem för fulla muggar jag.
Hämtade Freja först som hade varit hos Per&Emy. Tack snälla för att du passade henne idag Emy =)
Kom hem och gjorde fika och satt och pratade med pappa och hade det trevligt.
Han åkte nästa precis hem. Han ska snart iväg till Västerås på Power meet *stava*. SÅ ska han dit imorrn också.

Nu ska jag vila ett tag och sen ska vi åka till Magnus bror och fira han.
Jag ska bli firad imorrn. Tack snälla älsklings Magnus för presenten. Jag älskar dej!




HANNA CECILIA LARSSON
4/7 1987

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0