Dålig uppdatering!

Har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden, men jag har inte haft varken ork eller lust.
Dessutom så är man väl hellre ute i det sköna vädret istället för att sitta inne!

Helgen har varit ganska lugn.
I fredags va Magnus och jag ute och åkte båt med hans bror Peter. Och Freja&Algot också såklart
Jag brände sönder mina axlar. Fy sjutton va ont jag hade. Har fortfarande lite ont.
Så nästa gång jag ska ut i en båt så ska jag ha solkräm på.
Det va iaf jätte mysigt och varmt. Freja försökte hoppa ur båten lite då och då.
Algot jagade fiskarna som vi hade fått som låg i en hink i båten. Haha!
Jag fick 2 aborrar =) Jag som aldrig brukar få fisk när jag fiskar, så det va roligt!
På kvällen så åkte vi in till Gävle och åt. Vi fick solfrossa alla tre. Hua!

Igår va Magnus och jag till valbo och kikade runt lite.
Kom hem med några små fynd gjorde vi också =)

Idag börjar jag mitt riktigt schema på Ängslyckan, så det ska bli roligt.
Jobbar måndag till onsdag sen är jag ledig torsdag och fredag och jobbar sen hela helgen!
Det ska bli roligt tycker jag. Skönt att få något att göra om dagarna.

Nu ska jag städa undan lite och sen ska jag på promenad med Freja.
Magnus åker till Gbg ikväll och kommer hem på tisdag kväll =(
Kommer sakna han!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0