Dåligt..

..med bloggande från min sida just nu. Jag har nästan aldrig någon lust och ork till att skriva.
Och jag som alltid brukar gnälla på dom bloggar som jag läser att dom skriver sällan, men då skriver dom iaf minst en gång per dag, haha! Det är jag som borde börja skriva lite oftare!

Midsommarhelgen är över nu och det är skönt.
Nu är man tillbaka i vardagen igen med jobb. Midsommarhelgen kändes som en evighet, tycker den har varit så himla lång. Men jag har haft det trevligt.
I fredags jobbade jag till klockan 14:00. Efter jag slutat så åkte Magnus och jag upp till John&Kerstins stuga vid åsbergssjön och åt lite gott. Vädret var väldigt knepigt. Det regna och solen lyste om vart annat. Skönt att det va mer sol än regn iaf.
Vi vart kvar där i kanske en timme och sen åkte Magnus, jag och Emil till valbo för att hämta Lotta. Jag körde.
Kom hem sen vid halv sex sex tiden och då skulle vi varit hos Rokger&Isa för tag sen. Klockan 17:00 börjde det där.
Men vi kom inte dit förrens vid halv sju sju. Jag skulle ju duscha och göra mej iordning först.
När vi kom dit så åt vi god mat och gick tips runda och hade det allmänt trevligt.
Lite senare så drog Magnus och jag oss vidare hem till John&Kerstin och satt där ett tag i ladan och pratade med dom.
Sen kom pappa och hämtade oss så följde vi med ner till sandsnäs. Hände lite tråkigheter där, men det löste upp sej.
Vet inte vilken tid vi kom hem, men så sent vart det inte.
Jag va ganska lugn hela kvällen och jag hade ganska roligt =)

lördagen hade min stackars älskling lite fylleångest så vi tog det lugnt hela dagen.
Eller jag va hemma hos mor&far ett tag. Och sen tvingade jag med mej Magnus ner till ön så Freja skulle få bada lite.
På kvällen fick jag vara chafför ett litet tag åt Magnus bror Peter. Han va nere hos Peter M och ville fram till Danne&Jenny istället, så jag hämtade han och körde dit han. Men när vi va framme så ringde Peters telefon och då skulle han tillbaka, haha! Krångelapa. Så jag körde tillbaka han dit och sen åkte jag hem igen.
När jag kom hem så följde Magnus, jag och Freja med Per&Emy till Carola i ålbo. Vart där i kanske bara en halvtimme och sen kom pappa och hämtade oss. Fy sjutton va mygg det va där! Freja satt och högg efter allihop, så vi hade ju en egen myggfångare, haha!
Pappa böjd mej och Magnus på pizza och sen åkte vi ner till ön. Helt stendött va det där nästan. Vi satt i hans bil och kikade på det folk som va där och åkte iväg en sväng, sen när vi kom tillbaka hade det ramlat in lite fler folk.
Stod utanför ingången och pratade lite. Men sen gav vi upp och åkte hem. Besvikna över att det va så dåligt med folk.
Vi va lugna hela kvällen. Jag hade det väldigt mysigt och trevligt iaf med pappa&magnus.

söndagen slappade vi hela dagen, men jag hade panik och ville göra något så jag åkte och häslade på pappa.
Johan&Marie kom dit också. Så vi satt och fikade och pratade.
Pappa körde hem mej sedan. Jag la mej på soffan och kikade på en film och Magnus satt och spelade.
På kvällen så åkte vi på bio med Johan&Marie. Vi va på Indiana Jones filmen. Den va ganska bra.
Sen åkte vi hem och sov. Trötta och lite slitna efter helgen.

Jag har haft en ganska lugn och trevlig midsommar iaf!
Och Magnus jag älskar dej mer än allt!
Har tyvärr inga bilder från midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0