Freja

Jobbade idag till klockan 16. Skulle egentligen slutat 14:30 men så blev det övertid.
Alltid bra med extra pengar. Det kan verkligen behövas.
När jag slutat så åkte jag hem och hämtade Freja tog bilen och åkte och tanka lite.
Sen bar det av mot gävle. Åkte upp på brynäs och hämtade Amanda och Alfons och tog mormors bil till brukshundsklubben.

Freja va super på agility idag. Slalom går inte så bra än, men den är på G.
Och vippbrädan är hon rädd för. Så fort den börjar röra lite på sej blir honm alldeles stel och vill inte gå!
Men jag ska öva mer på den sen. Slalom först och främst. Efter allt det sitter ska vi ge oss på vippbrädan.
Ska träna mycket med henne nu hade jag tänkt. Skulle vara kul om hon blev så pass duktig att jag skulle kunna tävla i den lättaste klassen. Men vi får la se hur det går.

Amanda och Alfons gick det lite si och sådär för. Han tyckte att Freja va mycket roligare att kolla på än matte.
Men han skötte sej hyfsat ändå. Det va ju trost allt första gången.
Tror det är bättre om hon åker dit och tränar lite själv, bara hon och Alfons. Och sen kan man lägga in olika störningsmoment. Han är ju trost allt bara en valp.
Amanda filmade åt mej när jag sprang en liten bana med Freja idag. Ska lägga ut den sen. Magnus måste hjälpa mej med det. Kan ju inte själv.
Min duktiga Freja. Och min duktiga Magnus =)



Jag saknar Magnus så jag kan dö. Han är i Göteborg nu och kommer inte hem förrens i morgon kväll.
Skrev tisdags kväll i ett annat inlägg, men jag skrev fel. Så han kommer alltså hem imorrn!
Han är nog hemma före mej för jag jobbar till klockan 21.

Nu ska jag ut med Freja sista svängen sen blir det nog sängen.
Våran stora säng som bara ekar tomhet eftersom Magnus inte är hemma.
Ska träffa Elin en sväng imorrn innan jobbet också. Henne har jag inte sett på år och dar så det ska bli roligt.
Skönt att du ska vara hemma hela sommaren nu =)


Kommentarer
Postat av: mange_lee

hur kan du inte skriva om EM nu!!!

Vi vann ju mot dom rigerande mätarna idag.

p.s. du skrev iof det här innan så om du skriver lite fint om det så blir jag näjdD.S.

2008-06-10 @ 23:33:29
URL: http://mange_lee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej =) aa jag ska skaffa en hund. en dalmatin ja ;P hehe.

2008-06-11 @ 12:04:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Hanna har inte du en drös gammla linnen som är mina? :P

2008-06-17 @ 17:38:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Okey :) Såg du inte att det va vi som hejja på köpis idag lr? :P Du såg lite förvirrad ut ^^

2008-06-18 @ 20:04:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0