Promenad!

Har nyss varit ute en sväng med Freja nu.
När det inte blåser är det skitvarmt! Nu skulle jag faktiskt vilja ha lite regn.
Alla gräsmattor ser ju hemska ut nu också. Torra och fula.
Ska iväg och jobba nu om en timme. Skulle egentligen ha passat på att städa lite nu, men jag gör det imorrn istället.
Jobbar bara till 14 då. Skönt med korta dagar =)

Idag va Karl-Evert med i GD. Bonden som jag jobbade hos förut.
Det är sån torka nu att det blir knappt nått hö. Växtligheten stannar upp när det blir så torrt.
Andra gången han är med i tidningen nu. Först när jag jobbade där och nu.
Han har säkert varit med förut när ladugården brann ner och säkert fler gången ändå.
Men 2 ggr som jag vet iaf, haha! Jag har varit med i tidningen 2 ggr när jag varit hos Karl-Evert.
När jag va liten och lekte med Amanda så va tidningen och TV där. Så jag blev med i tidningen och på tven sen.
Amanda, jag, Emanuel och Linus gick och vallade kor. Haha! Mamma spelade in det förut men jag tror inte den finns kvar nu.
Sen va John och Hampus med i tidningen också. Hampus hade rullat sej i sanden som fanns i hagen och sen kom han inte upp. Så räddningstjänsten fick komma dit och dra upp han. Stackars gammle man.
Men det slutade bra den här gången iaf =)
Hoppas på lite regn nu också för Karl-Evert.


Karl-Evert

John&Hampus


Nee undrar om jag ska försöka plocka ihop lite här hemma nu.
Ska hinna med att äta något också. Och duscha av mej lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0