Torsdag

Har jobbat idag. Börjarde kvart i sju.
Dåligt trött jag va imorse då, haha!
Imorrn är jag ledig iaf, men enda lediga dag den här veckan.
Jobbar hela helgen sen, men pengar blir det.
Dessutom så tycker jag att det är ganska kul att jobba där.
Trivs bra.

Trodde jag skulle få sovmorgon imorrn jag, men icke sa nicke.
Bussen från Tierp går klockan åtta, så vi lär åka från hedesunda vid sju.
Jag blev medbjuden av Anna att följa med till Junibacken =)
Så hon, jag, Tilde&Melwin ska dit i morgon.
Det ska blir roligt!

Nu ska jag titta på Simpsons och vänta på att min älskling kommer hem!
Ska upp till mor sen också och gosa med Freja. Saknar henne när hon inte är hemma.
Så ska vi käka hos Anna. Lasange, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0