Bed time

Japp. Klockan är mycket och sängen väntar.
Magnus har öppnat balkongdörren i sovrummet känner jag. Så nu är det väl svinkallt där.
Men det ska ju vara kallt när man går och lägger sej och varmt när man vaknar.
Jag tror det är något fel i våran lägenhet. Det är super kallt överallt även fast elementen står på högsta värmen. Dom är bara ljumma. Skumt! Är ju så jobbigt att gå upp från en varm säng på morgonen när det är så kallt överallt.
Men det förvånar mej inte om det kommer vara kallt nu när det är kallt ute och sen kommer det bli super varmt i sommar när det är varmt ute.
Jobbigt läge!

Magnus och jag har sett en trea vi skulle vilja ha. Det är tillochmed öppen spis i den.
Och hur mysigt är inte det?! Men eftersom inte jag har något jobb så kan det bli lite tufft med hyra. Jag lever ju i stort sett på Magnus nu. Stackarn! Hoppas jag får sommarjobba på systemet i sommar, det skulle vara kul. Och så tjänade jag ju bra där också.
Skulle ju vara underbart om jag fick ett heltidsjobb nu med bra lön och som jag trivdes på.
Kanske dyker upp något när jag minst anar det. Skulle ju bara underbart!

Hus skulle jag vilja ha nu också, men det finns inga fina och bra hus i Hedesunda just nu.
Men om vi köper hus så lär ju jag ha ett jobb först. Och så lär ju ett bra hus dyka upp som vi kan trivas i.

Nee nu har Magnus kryp ner i sängen. Ska göra det jag med.
Hoppas han hunnit värma upp den ;)

GOD NATT & SOV GOTT!

image627


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0