Bio!

Ska in på bio med min syster idag klockan 18.
27 dresses ska vi se. Mamma hade vunnit biobiljetter till den, men så skulle hon jobba så jag fick gå istället.
Det ska bli trevligt. Är ju inte så ofta man är med syster nu för tiden.

Har precis duschat nu. Ska bara ta på mej lite kläder sen hoppa på bussen och åka in.
Väntar på att mamma ska hämta Freja nu. Hon ligger hemma och är sjuk stackarn.

I helgen va Magnus och jag till pizzan, hade ganska kul faktiskt.
Blev lite sent bara, men det överlevde jag. Gick och la oss vid 4-5 och jag skulle upp och jobba.
Började 10 men jag gick upp vid åtta. Lite seg man va sen på jobbet, men jag jobbade ju bara till tre.

På dagen på lördag så va Magnus och jag ute och gick en långpromenad med hundarna.
Vi va ute i 2,5 timmar. Det va skönt. Men jag hade ont i benen sen.
Vi vilade oss ett tag när vi kom hem. När vi vakna till liv så började vi göra oss iordning för kvällen.

Elin och jag har varit ute på en promenad idag också med hundarna.
Inte så kul väder, men det va skönt att gå en sväng.

Nu regnar&snöar det ute, jäkla pissväder.

Jag kommer sakna dej massa idag Magnus och ändå kommer vi inte vara ifrån varandra så mycket idag.
Hur ska det då bli när du åker bort 3 dagar?!?! Kommer ju bli knäpp.

Nu lär jag klä på mej och fixa om jag ska hinna med bussen!
Puss älskar dej Magnus

image619
Zipper, Wild & Freja i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0