Fredag

Är uppe hos mamma nu. Har duschat och grejat.
Min stackars Magnus ligger ju hemma med magsjuka. Vill inte bli smittad. Så jag knarkar vitpepparkorn för fullt jag.
Hoppas han är bra i morgon. Är ju tråkit för han om han ska bli sjuk nu när han har långledigt.

I morgon ska jag iaf rida. Va ju ett bra tag sen sist.
Det ska bli roligt, hoppas det är sol ute också.

Förresten så vann ju Freja fototävlingen hos Emma.
Frejas första vinst, så hon är så glad så.
Klippte klorna på henne alldeles nyss också. Hon stretade emot en massa, men vi fick med alla tassarna.
Klippte dock inte så mycket, vågar inte. Och hon har ju bara svarta klor. Då ser man ju inte pulpan.
Per eller Marie ska få klippa dom snart igen. För när dom ska klippa klorna på henne så är helt cool lugn!

Jag åkte i pappas rägger bil idag, haha! Han kom och hämtade mej i den.
Den bilen kommer jag aldrig våga köra, den är ju så stor och bred så jag kommer ju köra in allt och alla med den.
Hoppas iaf att jag klara min uppkörning jag ska boka nu.

Nee nu ska jag vara lite social med mamma och Sophie.
Hoppas du blir frisk snart älskling! PUSS



Kommentarer
Postat av: peeliin

Vann Freja ? Men vann inte den där taxen , Abby ? :)

2008-03-21 @ 17:02:08
URL: http://niidju.blogg.se
Postat av: emma

Hej
kontaka mig på min msn eller mail.
så jag har din adress.
presenten till freja skickas inte förräns på tisdag.
på grund av påskdagarna

kram emma

2008-03-21 @ 21:53:47
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0