Gårdagen

Igår åkte jag och hälsade på min kära sis och Challe.
Han har vuxit nå fruktansvärt lär jag säga.
Stor som ett hus har han blivit, nejdå, men han har iaf blivit stor!
Han lät så rolig när han åt sin fisk också. Typ som Homer när han äter, haha!

image608


Sen skulle jag lämna Freja hos mormor för jag skulle ner på stan och fixa en sak, men hon va inte hemma så då fick jag lämna Freja hos Amanda istället. Alfons blev tokglad. Även fast Freja va lite grinig mot han, haha!
Min lilla pmstant. Fast det är över på typ torsdag och det tackar vi för.

image609
Sötnosar!

Freja ser mycket större ut än Alfons på det här kortet, men han är säkert 2 cm högre än henne nu.
Han har vuxit ifrån Freja ganska mycket nu. Lillkillen börjar bli stor.
Dom har ungefär lika lång kropp båda två, men Alfons är högre. Så tror jag att Freja har större huvud än han.
Hon har iaf mycket längre nos.

Hon vart så glad när jag kom tillbaka och flög upp i knät på mej.

Magnus hämtade mej så åkte vi til Valbo och han bjöd på Mc Donalds. Mums!
Freja fick smaka lite hon med.
Kom hem, Freja la sej och sov. Vaknade till på kvällen och då tog vi en liten kvällspromenad.

Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Duscha iaf, för mitt hår bli flottigt på en gång. Fattar inte varför!!
Så nu sitter jag här med snusk flottigt hår i bara nattlinnet, haha! Dags att göra något!

Freja verkar inte heller allför nöjd med dagens väder.

Aja. Nu sätter vi lite fart och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0