GNK

Va till GNK idag och köpte jackan jag hade tittat på igår.
Eller det ju underbara Magnus som betalade den! Han är ju bara för underbar!

Så nu har jag gjort ett tappert försök att knäppa ett så bra kort som möjligt på den!
Har även knäppt kort på mina jeans jag vann hos modeakuten som jag ska lägga ut nu.
Plus en ny tröja jag köpte för ett tag sen och en kofta jag köpte idag!
Bilderna är världelösa, men som sagt jag gjorde ett tappert försök.


Jeansen hos modeakuten. Den tredje kedjan har lossnat.
Ska nog ta bort kejdorna helt, för dom lossnar lite då och då.
Är ju lika snygga med eller utan kedjor så..
Är iaf supernöjd med dom. Snygga!


Tröjan från GNK.
Söt och jätte skön!


Skinnjackan från GNK.
Tycker den va supersnygg! Och snart kommer den hem en
svart skinnjacka till mej också. Så då har jag två.
En svart en och en brun. Alltid kul att ha olika att välja på.
Är supernöjd med den här jackan iaf.
Tack älskling


Koftan från GNK.
Ser ut lite som en farmorkofta typ,
men den va hur skön som helt!
Tror den kommer bli skön att ha i sommar!

image577
HAHA!
Men här är iaf allt nytt utom koftan.
Randig tröja GNK
Skinnjacka GNK
Jeans Modeakuten
Peakpannband Stadium (ej nytt)


Nu ska jag upp till mamma och träna!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0