Jobb!

Dom ringde från badet igår och fråga om jag kunde jobba idag. Jag kan ju inte tacka nej till jobb men jag lär ju fixa hundvakt till Freja och mamma jobbade.
Men så va Per ledig så hon fick va där, trots att han har en galen Zipper hemma. Men det hade gått bra. Det är ju en grind till köket och där fick inte Freja komma in.
Han hade gått en promenad på ön med dom också och det hade gått bra. Sa han iaf.
Zipper hade väl varit på och nosat i bak, men Freja är skit grinig om någon hanhund är där i bak på henne nu när hon löper. Och det tackar jag för. Vill inte ha några små valpar!
Tack för hjälpen idag Per. Zipper och Wild fick varsin grisknorr för dom hade stått ut med henne idag =P

image565
Stor och liten!

Jag slutade 14:00 idag så jag åkte med Magnus hem.
Han passade på att sluta tidigt idag för han skulle på rökdykning! Min brandman till karl ;) Jag är så stolt över han!
Men på onsdag får han nog jobba till 20:00, för då vill jag ha skjuts hem. Vill inte missa top model då. Det är ju bästa avsnittet också, då dom ska klippa och fixa modellerna. Alltid lika roligt att se.
Jag vet ju redan vem som vinner den här omgången, men det är kul att kika ändå.

Imorrn ska jag rusa till GNK och köpa den där skinnjackan jag provade idag. Hoppas den inte är slut då. Ska va där då dom öppnar! Ska sitta utanför och vänta, haha! Nee inte så illa, men iaf 10 minuter efter dom öppnat ska jag vara där. Så det så!

Nu får Magnus komma hem snart, fast han skulle ju inte komma förrens vid nio tio tiden, men det är så långt tills dess! Han får skynda sej!

I helgen ska vi nog till Järvsö och det ska bli kul. Ska ringa till Anneli och höra om dom är hemma också, så Magnus och jag kan hälsa på dom. Jag saknar dom! Underbara människor!

Elin.. Jag saknar dej också! Men snart kommer du hem. Då ska vi hitta på en massa bus!
image566

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0