Körlektion


Ska snart in på körlektion.
Har idag och imorrn. Ska boka uppkörning också, men jag måste fixa mitt körkortstillstånd först, för det går ut i mars. Och jag måste ju klara körningen före den 29:e juni.
Hoppas verkligen jag gör det. Orkar inte med skrivningen en gång till.

Va ute och gick för ett tag sen med Freja, Zipper och WIld.
Tog en ganska lång promenad, skönt va det!
Fast Zipper stack en bit andra gången jag släppte han, sen när han kom tillbaka vågade jag inte ha han lös nått mer. Första gången jag släppte han så va så duktig och höll sej i närheten. Knäpp djur!

image616
Här är dom tre vildarna!


Nu ska jag diska och vila en stund.
Jag saknar dej Magnus! Och ingen sovmorgon får vi ihop i helgen :(

Kommentarer
Postat av: emma

du har skrtivit i alla tävlingarna att du är med.
så då tror jag att du är de;)
hundtävlingen.
te-tesil
presentkort på smycke. :)
och mobilväska

2008-03-14 @ 12:41:44
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: mange_lee

inte i helgen heller:(

2008-03-14 @ 12:41:51
URL: http://mangelee.blogg.se
Postat av: Per

Tack Hanna du är världens bästa som tar med mina doggar på prommis. dagens ros till dig

2008-03-14 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0