Magsjuk?!

Har haft lite ont i magen nu på morgonen och mått lite illa.
Hmm. Hoppas inte det är magsjuka. Orkar verkligen inte med det.
Men jag ska ju ha "kvinnliga problem" nu snart också, kan ju kanske vara det. Hoppas på det iaf.

Tänkte rida idag, men jag ska se efter lite hur det känns först.
Är ju inte så kul om jag skulle vara ute och rida och lära spy eller nått, haha!
Och jag får se om jag orkar åka på påskmiddag hem till mamma&pappa idag.
Usch, jag vill verkligen inte bli sjuk! Nej nej nej!

Nu ska jag kila ut med Freja en sväng, om hon har vaknat. Hon ligger och myser i sängen med Magnus nu tror jag.
Det kändes iaf ensamt inatt eftersom Magnus sov på soffan. Men jag lyckades somna tillslut iaf.
Hur ska det bli när han inte är hemma och jag ska sova då?! Kommer bli jobbigt.

Dags att rycka upp sej lite nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

jag skickar frejas vinst på tisdag eller onsdag på grund av de röda dagarna.
det hon vunnit är tuggben -ett paket med bajspåsar .sånt som går åt.
:) kommer en ny tävling längre fram så vinsten blir litw roligare

2008-03-22 @ 13:07:01
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0