Onsdag

Onsdag idag och jag har jobbat ett super kort pass på badet idag.
Jag börjde 07:30 och slutade 09:45. Skulle egentligen ha jobbat till 10:00 men jag hade ju körlektion i Gävle 10:20 så jag fick gå lite tidigare så jag skulle hinna.
Magnus min underbara körde ut mej till Gävle iaf. Tack älskling!
Det gick ganska bra att köra idag tyckte jag. Vi kör mest bara i stan nu. Jag måste bli bättre på filerna och det.

Efter körlektionen så gick jag till synsam och gjorde ett syntest. Jag hade väldigt bra syn, så det va ju bra!
Sen gick jag till länstyrelsen och lämnade in mina papper där så jag kan få ett nytt körkortstillstånd nu så jag kan boka min uppkörning. Hoppas hoppas hoppas jag kommer klara den. Skulle vara så sjukt skönt att få körkort nu.
Jag ska köra på som sjutton nu. Mamma ska köra lite med mej i stan också. Behöver öva mest på det.
Med alla filerna och följa skyltar och massa sånt.

Kom hem vid 13:00 idag. Gick in på ica en sväng och sen kom mamma med Freja.
Ska ut med henne en liten tur nu. Hon älskar ju snön. Synd att det bara är blötsnö. För om det nu ska snöa hela helgen som jag har hört, så kan det väl komma rikigt snö och inte blask.
En rikigt sommar tror jag verkligen inte vi kommer få. Jag hoppas ju på det, men just nu ser det dåligt ut tycker jag.
Fast jag hade nog hellre velat haft en rikgit vinter, än en riktig sommar.

Nee om man ska ta och röra lite på sej nu då. Är så himla lätt att man blir kvar vid datorn.
Även fast man, eller iaf jag gör något vettigt när jag sitter här.

image623
Wild, Freja & Zipper från promenaden igår

image624
Freja saknar Jarmo

Kommentarer
Postat av: Fanny

I love hundar... söta dom är
kika in min blogg om du har tid ;)

2008-03-19 @ 14:38:00
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Fanny

svar: jo jag har en egen hund. A big one:P
men älskar verkligen hundar, dom är så underbara. :)

2008-03-19 @ 15:12:29
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: crazyangel

Härliga kort :) Klart du får kika förbi nån dag men varna nån dag innan :) Är ju oftast så trött å kanske har annat för mej :P

2008-03-20 @ 15:04:24
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0