Vovvarna!

image645
Zipper

image646
Wild

image647
Freja

Elin åkte hem för typ 2 timmar sen och lämnade mej och Freja ensamma.
Magnus har ju gått till Fredrik och hjälpt han. Jag va nyss där och fick en huvudvärkstablett. Har så himla ont i huvudet så jag tror jag dör. Hoppas den går över nu snart.
Per va förbi nyss med en present till Freja. Hon fick ett kycklingben, som smular i massor, haha! Magnus kommer inte bli glad för det. Och så fick jag en påse man kan ha godis i så man slipper ha det i fickan så det blir massa kladd där. Tack så jätte mycket. Det va snällt av dej Per.

Idag fick ju Freja hem sitt paket som hon vann från Emma&Abby.
I det fanns ett tuggben, 2 små tuggskor, ett litet korvlikanade ben och två färgade ben som hon redans smaskat i sej. Kroven har hon mumsat i sej med. Det fanns bajspåsar med i paketet också.
Jag och Magnus hade fått en massageolja och ett doftljus av henne.
Tack så jätte mycket Emma&Abby.

Nu ska jag kolla på The simpsons och vänta på att min älskade Magnus ska komma hem och trolla bort den hemska huvudvärken jag har fått.
Magnus skynda dej hem! Jag saknar dej!

Och Elin, jag kommer sakna dej också!
Va inte borta för länge nu.
Magnus och jag ska hälsa på dej någon gång med, innan du tar examen!

image648
Vita och fina!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, innom 3 år ;) Bra att du kommer snart då!

2008-03-27 @ 13:48:22
URL: http://eliiin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0