Dags snart igen!

Snart är det för uppkörning nr 2.
Hoppas, hoppas, hoppas verkligen det går vägen då.
Skulle vara så underbart härligt skönt att få körkort nu, det är verkligen efterlängtat!
Så håll tummarna för mej nu!

Mamma och jag har varit inne och kört både idag och igår.
Det går bra för mej. Är väl bara några småsaker jag ska tänka på.
Sen blir jag väl bättre och bättre ju mer jag får köra.
Kommer vara toknervös första gången jag ska köra ensam.
Är ju så van att alltid ha någon brevid mej, haha! Men det ska nog gå det också.
Den dagen jag får mitt körkort.

Magnus är i Hade med brandkåren och gör nått, rullar ihop en slang eller vad han sa.
Om en timme kommer han hem. Suck! Vill ju att han ska vara hemma nu!
Vi ska kolla på Stand by me när han kommer hem. Läste på Emelies blogg att den ska vara bra. Att om man inte sett den så måste man se den. Och jag har ju aldrig sett den så. Tack för tipset. Kul med nya filmer!

Nu ska jag ut med Freja en sväng.

None
Sötnosen min!
Hon måste blivit rädd för något idag för hon sprang och gömde sej bakom stolarna i köket.
Men sen gick det över. Satt mej på golvet och prata med henne. Och sen fick hon gå och lägga sej hon hennes och min favorit karl Magnus =)


Tack stumpan!
Längtar till du kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0