Fredag natt

Magnus och jag har nyss kommit hem från Gävle.
Leif E vill ha skjuts in så vi körde in han, i hans bil. Jag övningskörde!
Det gick faktiskt ganska bra =) Men det va inte lika roligt att köra i stan med massa fulla människor som gick framför bilen och flyttade knappt på sej. Jag körde till MAX också och köpte en hamburgare där i driv in. Jag råkade köra förbi där man pratar först så jag fick backa, haha! Men det gick bra iaf.
Leif skulle stanna kvar så vi körde hem sen utan han.

Idag har vi varit i Gävle och handlat mat och nya underkläder till mej =)
Mycket folk ute på stan va det idag iaf.

Sista april va vi hos Rickard. Det va roligt.
Blev lite för fuller bara, men i övrigt så hade jag roligt!
Ska lägga ut ett kort på mej, Evelina och Josefin sen också.
Dom är 3 och 4 år yngre än mej och mycket längre, haha!
Jag känner mej ändå inte så kort, men när jag står brevid dem så känner man sej som en dvärg ju, haha!

Är så trött nu så jag orkar inte skriva mer.
Skriver mer en annan dag.

Jag älskar dej Magnus. Mer än allt annat i hela världen.
Det är du&jag. Och det är så det alltid kommer att vara!

image703


Och så Frej Frej såklart!
image704

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0