Helgen!

Tänkte berätta lite om helgen.

I fredags så hade jag uppkörning och som alla nog redan vet nu så kuggade jag mej.
Det va en sån klantig grej jag kuggade på så jag vart lite irriterad på mej själv.
Men eftersom han lära bromsa åt mej då så fattade jag redan då att det va kört så då körde jag bara på.
Jag kuggade lite på ett filbyte också, det vart lite för trångt. Men hade jag bara varit smart nog så hade jag lagt mej i rätt fil från början, för jag vet ju att man ska svänga in mot centrum där sen.
Aja, kändes ändå inte så hårt som jag trodde det skulle göra för att jag kuggade.
Nästan gång fixar jag det, hoppas jag. Och hoppas jag får köra samma lätta tur jag fick i fredags. Körde i stort sett inget inne i själva stan och det tackar vi för, haha!

I lördags morse var nog den underbaraste morgonen jag varit med om i hela mitt liv.
Magnus och jag förlovade oss.
Han gick tillochmed ner på knä och friade. Det va så himla sött och romantiskt av han.
Vi hade en mysigt champangefrukost med kex och jordgubbar.
Jag är verkligen lycklig med Magnus och jag vet att vi kommer hålla livet ut.
En person som Magnus möter man bara en gång i sitt liv! Och jag har mött han och jag älskar han av hela mitt hjärta.

Det tråkiga va att jag lära åka och jobba sen efter allt mys vi hade haft på morgonen.
Jag ville ju vara kvar hemma med min blivande man ;)
Alla som har sett att vi har förlovat oss har blivit glada för våran skull.
Alla utom en..... Och sånt gör mej faktiskt ledsen.

På kvällen åkte vi in till Magnus kompis Robert som hade 25års kalas.
Vi fick åka in med pappa i hans räggerbil, haha! Han och Stefan skulle på crusing.
Shit va mitt hår va tovigt när vi kom fram, haha! Men det va mysigt att åka ner cabbat.
Det va ganska mycket folk hos Robban och jag hade rätt så kul. Synd att många va lite tråkiga och inte ville dansa.
Magnus dansa med mej!
Efter ett tag ringde vi pappa och fick skjuts ner på stan. Vi åkte ett eller två varv med han då och sen släppte han av oss vid Häng lös. Snälla pappa gav oss pengar till inträde.
Det va ganska mycket folk där inne. Magnus och jag ställde oss och tokdansa sen. Haha!
Träffde på lite folk vi kände där och jag fixade en tjej åt Viktor som han sa att han tyckte va snygg, men när hon gick fram och börja dansa med han så stod han helt stilla, så då tröttnade hon och gick. Haha! Så skyll dej själv klant!
Efter ett tag så tröttnade vi iaf och åka runt med pappa. Vi hämtade upp Magnus bror Peter som satt och sov i en busskur och sen hoppa Erik in i bilen också.
Vi åkte till ett RIKTIGT tattarställe för Erik och Matte ville dit. Jag finner inte ens ord för vad jag kan säga om det. USCH!
VI va inte kvar där i många minuter. Erik stannade kvar där iaf.
Klas hämtade vi upp någonstans också och sen körde vi hem Matte till skutskär. Pappa hade dragit på taket efter vi varit på tattarstället så det blev lite varmare och det va skönt.
Magnus och jag sov hela vägen till Hedesunda och när vi va hemma och dom väckte oss så gick vi ur. Men när jag hade kommit ur så tänkte Magnus hoppa in igen, haha! Han trodde vi bara skulle släppa av mej och åka vidare, haha gullunge!
Klockan 4 va vi hemma och somnade som stockar i sängen.

Och igår så tog vi det bara lugnt. Åkte till färnbo och hämtade Freja som hade sovit hos min bror.
Åt pizza hemma med mamma och pappa. En skön och lugn söndag.

Helgen har varit helt underbar kort sagt.
Kanske inte att jag kuggade mej och vissa elaka ord.
Men förutom det så har den varit helt toppen!
Jag älskar dej Magnus Holmgren!
Du&Jag. Mot ålderdommen och vidare =)







HAHA! Och ärligt, jag va inte så full som jag ser ut!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! :)

2008-05-13 @ 18:57:46
Postat av: emelie

grattis. :) till både körkortet o förlovningen. ;)

2008-05-22 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0