Läggdags

Ska snart gå och lägga mej.
Vi ska bara kika klart filmen först. 28 veckor senare! Men jag är lite feg så jag kikar bara ibland när det kommer läskiga zombier, haha! Annars får jag mardrömmar, haha!

Idag har jag tagit en promenad med Freja och Alfons upp till mamma.
Jag blev bjuden på mat. Stuvade makaroner och korv. Hur gott som helst.
Kan knappt minnas sist jag åt mammas stuvade makaroner. MUMS!
Sen har vi varit ute, det regnade en liten skvätt och sen lyste solen på skönt!
Alfons och Freja sprang runt med bollar och busa. VI gömde lite godisar också som dom fick söka efter.
Amanda kom vid tre tiden och hämtade han. Mamma körde fram oss, hon skulle hem nästan på direkten!



Nu ikväll har Magnus och jag ätit gott och drömt lite om framtiden!
Hus och allt sånt! Längtar verkligen tills vi får ett hus. Kommer bli så mysigt!

I morgon ska jag på en arbetsinterjuv.
Det är om ett sommarjobb på Ängslyckan. 5 veckor. Skulle vara så skönt att få ett jobb här hemma.
Och om jag väl har fått börjat där så finns det ju chans att jag kanske får jobba extra på hemtjänsten sen också.
Nu när jag har körkort! Jag har verkligen körkort nu =)
Dom ringde från ett annat jobb idag också som jag sökt förut. Men jag ska ta det på ängslyckan istället om jag får det.
Bättre att få in en fot där istället.

Nej nu ska jag sova! Jag ska ta mammas bil till gävle imorrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0