Nervöst!

Den här veckan har jag ont i magen och är sjukt nervös.
Det är nämligen så att jag har uppkörning den här veckan och jag är sjukt nervös.
Speciellt efter vad min körskolelärare sa till mej sist. Jag tycker inte hon är nå bra alls. Jag vill ha tillbaka Håkan, men han gick ju på pappaledigt. Suck!
Aja, bara bita ihop. Sen får det bära eller brista!
Önska mej lycka till!

I morgon åker Magnus långt bort igen. Tillbaka dit han va förut!
Är så jobbigt att sova ensam ju, men det kanske går lite bättre den här gången!
Fast jag kommer längta en massa efter han, som alltid då han inte är med mej!

Idag ska vi ut och köra en sväng i Gävle.
Har 2 dubbel lektioner kvar på körskolan också!
Hoppas verkligen jag klarar det, skulle vara så underbart!

Ne nu ska jag väcka Freja som ligger som en slagen säl på soffan!

image708

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0