Tordag

Ska alldeles strax iväg på körlektion, har dubbel idag!
Nu är det inte långt kvar alls. Är så sjukt nervös.

Idag kommer Magnus hem också, han är påväg hem nu.
Jag saknar han så mycket. Ska bli skönt att få hem han igen =)
Jag älskar dej så otroligt mycket.

Igår kom Malin hit så jag bjöd henne på mat. Fiskpinnar och ris, haha!
Men det blev gott. Efter det så blev det glass, kolasås och strössel som efterrätt. Mums!
Hon va kvar här tills 22. Vi satt vid datorn och kikade lite, sen kollade vi på Top Model.
Äntligen åkte Bianca ut, fast det tråkiga nu är att jag vet vem som åker ut först nästa gång på finalen.
Jag vet ju vem som vinner hela allt också, kanske lite tråkit men ändå inte.

Nee nu lär jag skynda, bussen går om en kvart och jag sitter i bara nattkläder.
Sega jag som alltid!


Jag och Malin!
BIlden är från Charlies dop när Malin va super blond.
Nu är hon brunett

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Hanna, det var super trevligt :) Tåls att göra om :) puss

2008-05-10 @ 13:33:05
URL: http://hedinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0