Andra Avenyn

Har nyss avverkat veckans 3 avsnitt av AA. Är lite besviken för det var 3 ganska sega avsnitt. Man fick inte veta nått om Roxana och David den här gången. Det får man kanske se nästa söndag.
Även om avsnitten var sega idag så älskar jag fortfarande serien. Är nog en av de bästa svenska serierna jag har sett sedan tre kronor och rederiet gick.

Idag sen jag kom hem från pulka åkningen så har jag bara tagit det lugnt.
Var upp och käka hos Anna direkt när jag kom hem, mumsig mat och efterrätt.
När jag kom hem dryga jag lite vid datorn och sen somnade jag på sängen och sov i säkert en timme.
Freja och jag var ut och gick innan AA började och då blåste det som sjutton. Det hade blåst upp massa drivor på vägarna på vissa ställen.
Freja var lite trött idag hon också när vi hade kommit hem från pulka åkningen. Men det är förståligt.
Hon sprang upp och ner i backen flera gånger om och så drog hon pulkorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0