Duktig!

Hann med allt som stod på min att göra lista idag. Jag torkade tillochmed golvet.
Pluspoäng till mej! Hann klart med allt till fyra och då bänkade jag mej framför Top model 8.
Det är nog min favoritsäsong av dom alla. Gillar Natasha, hon är så söt och rolig.
Tycker hon skulle ha vunnit då. Men hon kom ju tvåa iaf och det är bra..
I morgon är det nog makeovern och det är lika kul alla gånger att se den.
Men nog om top model.
I morgon ska jag damma hela lägenheten. Gjorde inte det idag.
Och då lär jag dammsuga igen säkert, men det är bara bita ihop och göra det.

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar. Magnus fixar mat idag =)
Jag börjar bli hungrig.

OJ! Klockan är snart sju.. Sjukt vad tiden går fort!
Lär lägga mej i tid idag för jag har lovat Magnus att jag ska gå upp och fixa frukost och äta med han.
Hoppas jag vaknar av väckarklockan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0