God morgon!

Tro det eller ej men jag har faktiskt varit vaken sedan 05:20 idag!!!! Gick upp så tidigt för jag hade lovat att fixa frukost och käka med Magnus på morgonen. Det var smärtsamt att gå upp men det gick.
När vi hade ätit så hoppa Magnus in i duschen och jag dukade av och diska allt. Det var nästan ingen disk alls men skönt att få det gjort. När Magnus hade duschat klart så ville han ligga i sängen fem minuter innan han skulle åka.
När dom korta minuterna hade gått så tvingade han upp mej! Han drog mej och Freja ur sängen, hehe.
Så vi tog på oss kläderna och gick ut en sväng.
Nu har jag suttit här ett tag och drygat. Ska lägga mej på soffan och kolla klart på Arn filmen som jag började se på igår.
Det är andra filmen.

Efter 12 någongång så ska jag till stallet och rida =) Hoppas det är skönt väder då.
Så ska jag damma hela lägenheten idag, gjorde ju inte det igår.
Lär nog dammsuga igen efter jag gjort det men jag kanske spar det tills i morgon. LAT...
Fast det är lika bäst att göra det på en gång.. Så jag slipper städa så mycket när jag ska börja julpynta.
I år ska vi ha en gran =) Fast den ska stå ute på balkongen. Det kommer bli fint tror jag.

Nee nu ska jag kika klart på Arnfilmen och kramas med Freja.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha men samma här. fast min blir inte stel som en pinne utan hal som en ål. Kristofer får blå hålla henne och jag klipper :P

2008-11-26 @ 10:20:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0