Onsdag kväll

Hatar det här med rubriker.
Har varit hos mamma nästan hela dagen idag. Åkte först till apoteket och hämtade hennes medicin.
Sen blev jag kvar där och fick mumsig mat. Men innan jag åkte så diskade jag faktiskt!!! Duktiga jag.
Fast städa har jag inte gjort. Jag säger alltid att jag ska städa så folk tror jag är super duktig. Men det är bara prat alltihop. Jag kommer aldrig igång med det.
Nu ikväll hade jag tänkt mublerat i sovrummet och jag hade världens plan! Supersmart som jag är så funkade inte det.
Jag ville ha tven på ett annat ställe men då hade inte antennsladden räckt. Skitkorv också.
Så då sket jag i allt.
I helgen när Magnus kommer hem ska vi mublera om helt i både sovrum och tvrum tror jag. Han har nog mycket smartare idéer än mej, haha!

I morgon ska jag "jobba". Magnus bror ringde och fråga om jag ville jobba där han är och bära ihop massa bräder och lort till en kase. Och pengar kan jag inte tacka nej till just nu. Jobbigt att det är borta i Tierp typ, men det ska nog gå bra.
Så i morgon ska jag pallra mej upp i tid.
Och för att jag ska orka med morgondagen lär jag ut med Freja på kvällisen nu och sen hoppa i säng.

Jag saknar dej Magnus!!


Och med denna bild säger vi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0