Pepparkakor!

Idag har jag varit hos Anna och bakat pepparkakor med henne, Tilde och Melvin. Lite tidigt med pepparkakasbak nu kanske men vi ska göra en gång till och då ville Anna att hennes söner skulle vara med också.
Dom blev supergoda iaf, mums! Hade gjort en jätte fin till Magnus men den for i backen och gick sönder så Freja fick den istället. Fast jag har gort ett M till han också och den är hel.
När Magnus kommer hem ska vi till min kära far och gratta han som fyllde år i söndags. Samma dag som fars dag men han var inte hemma då.
Har varit till södra brunn och köpt en winsorkaka *stava*. Dom är ju så sjukt farligt goda!

Mamma och jag klippte klorna på Freja idag och det slutade i blodbad.
Vi råkade klippa i en pulpa så det kom massa blod. Så vi hade på sånt där blodstopp pulver.
Men sen gick vi ut och då försvann det så vi lära ha på nytt. Sen när pappa körde mej till Anna så var hon ju ute igen så då försvann det. Så hon fick ett superplåster av Anna som hon hade på sej.
Freja hatar när hon får något på tassen så hon hoppar på tre ben. Vägrar sätta ner tassen, haha! Min lilla sötplutt.
Det var värre att ta av plåstret sen för det var ju superklister typ så jag fick med halva pälsen på tassen, stackarn. Och då blödde det pytte lite i nån sekund till.
Stackars Frej Frej.




Var på mitt sista besök på sjukhuset idag med.
Allt har gått bra och nu ser det bra ut.
Nu får jag försöka gå vidare.
Tiden läker alla sår....

Nu är det tantvarning på mej också för nu har jag ett frikort på sjukhuset, haha!
Och hälsocentralen! Men det är ju bra för jag ska nog snart in igen och börja undersöka min käke!

Nu ska jag kika på top model och vänta på Magnus.
Min underbara Magnus som alltid ställer upp för mej.
Fastän jag varit så sur och tråkig dom senaste dagarna!
Jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad tråkigt att höra (läsa), förstår att det är jobbigt! Tur i oturen att det tog hand om sig självt när han inte kunde vara hemma. Det kan ju såklart vara jobbigt om man inte har ett jobb, men förhoppningsvis får du ett jobb snart! Sköt om dig & försök vara stark. Massor med kramar

2008-11-14 @ 17:43:29
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0