Sandsnäs & Gävle

Igår var mamma, jag och Freja ner till sandsnäs en sväng och gick runt där.
Var så himla skön luft där nere, friskt! Vi blev kvar där i lite mer än 1 timme.
Sen följde jag med mamma hem och åt lite lunch där och skrev av ett recept.
Älgfärssoppan! Det blev faktiskt gott. Jag lyckades mycket bra med det :)

Och idag har vi varit en sväng till gävle och hälsat på syster och Charlie.
Trevligt trevligt! Blev kvar där tills hon var runt tolv tiden tror jag!

En bild säger ju mer än 1000 ord och eftersom jag tycker det är tråkit att skriva så kör jag en bildbombning från igår och idag! Dock finns det bara en bild från idag, men från igår finns det flera!

ENJOY!


Träden växer så mysigt vid vattnet


Freja sitter i trädet


Vatten,vass och dimma


Hanna, Freja & Mamma


Vi såg en hackspett


Världens finaste Freja


Min fina tjej


Charlie & Freja


Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0