Slöast i byn!

Skrev ju igår att jag skulle hinna med att diska innan jobbet, tror ni jag gjorde det?!
Neej såklart inte. Blev helt förslappad. Så nu lär jag verkligen ta tag i det.

Ska till mamma efter ett och lämna lite medicin för hon är dålig.
Sen ska jag försöka städa lite också. Lovar ingenting för då kommer det inte bli något.
Tvätta måste jag också göra, men det får nog bli i morgon då.
Men innan jag tvättar lär jag stryka och vika tvätten som jag tvättade för 100 år sen typ först.

Nee men ingenting blir ju gjort om jag sitter här nu.
Fy på mej!

MAGNUS JAG SAKNAR DEJ SJUKT MYCKET!



Och nu vill jag ha dej hemma.
För idag är ingen bra dag.
Går bara och tänker på det....

Kommentarer
Postat av: Amanda

gör inte du nånting annat än städar?:P ni måste ha ett kliniskt hem så som du städar!

2008-11-05 @ 16:40:50
URL: http://troosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0