Stand by me



Amanda var här nyss och kikade på film.
Vi tittade på Stand by me.
Den filmen är bra så har ni inte sett den så kan jag rekomender den!

Magnus ska börja samåka med någon för do jobbar så då kommer jag ha bilen varann vecka ;)
Men jag ska försöka att köra så lite som möjligt, för jag har inte råd att betala bensin till han.
Men om jag skulle få ett jobb i gävle eller sandviken så blir det ju toppen.
Då kan jag åka buss varannan vecka och så kan jag hjälpa till att betala på bensinen!

I morgon ska jag låna bilen iaf, hehe!
Jag ska till IKEA och köpa en strykbräda och ett tvättställ.
Amanda ska nog följa med hon också.
Alltid roligare med sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0