Tjejkväll & Pulka

Igår hade jag, Amanda, Lillan och Elin en liten tjejkväll! Jag hade riktigt roligt.
Jag hade inte planerat någonting. Från början var det bara jag och Elin som tänkte sjunga lite singstar men sen bjöd vi in Amanda och Lillan också så det blev en lite tjejfest.
Saker som man gör impulsivt blir nästan roligare än när man har planerat.
Fast det är ju roligt när man planerar också om man ska ha en större fest.

Elin kom strax före sju sen åkte jag och hämta Amanda och Lillan.
Vi började kvällen med ölspelet fast vi gjorde om reglerna lite, lite mer tjejiga regler hehe.
Resten av kvällen pratade vi högt och massor, skratta en hel del. Sjöng sing star, dansa som galningar och drack lite goda drinkar och vin emellanåt. Vinet döpte vi om till citronvatten för det var så surt, haha!
Och hade riktigt kul. Sådär som bara tjejer kan ha. Ni är underbara tjejer, tack för en superkul kväll.





Amanda var grym på att dansa hon


Idag har Elin, Lillan, jag och Freja varit på ögården och åkt pulka. Det är hur kul som helst.
Vissa skrattar åt oss men pulka växer man aldrig ifrån. Det kan man åka hur gammal man än är.
Freja sprang och jaga oss då vi for ner i full fart i backen, sen fick hon dra pulkorna, hehe! Hon var så duktig så.
Man känner sej verkligen som 10 år igen när man far ut för backen i en himla fart, snön sprutar och man sitter och vrålar. Fast när man var liten hade man mer energi och kunde springa upp och ner för backen hela tiden utan att bli trött i flera timmar. Idag nåkte vi pulka i lite mer än 1 timme och var så trött då vi åkte hem. Men vi var alla tre lite sega från gårdagens bravader också, hehe!










Lite text, mycket bilder.
Det är ju roligare så.
Och dessutom så säger en bild mer än 1000 ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0