Utmanad

Jag blev utmanad av Elin

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

----------------------------------------------------------

1. Jag tog bort mina halsmandlar när jag var 7 år.
2. Jag är förlovad med Magnus
3. Jag vill utbilad mej till hundtränare eller liknade
4. Min idol är Cesar Millan. Den gåvan hade föddes med skulle jag också vilja ha
5. Jag har superbra sifferminnen
6. Jag vill öppna ett eget hunddagis
7. Jag krossade min lillfingertopp för 2 år sedan. Nu fattas det en liten benbit på lillfingret.


Jag utmanar: Lillan, Sophie, Theres, Magnus, Evelina, Amanda H, Amanda E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0