Dagen med stor D...

..har passerat.
Besöket gick bra. Nu vet vi hur allt ligger till.
Bara någon liten småsak som fortfarnade är oklara.
Men jag ska ju på ännu ett återbesök nästa vecka på torsdag.
Jag är stamkund där nu känns det som, hehe!
Nu kan jag äntligen börja slappna av lite. Skönt skönt..

 Imorse så åkte Magnus och jag och köpte frukost på ICA.
Skulle bjuda Anna tillbaka, men hon hade redan ätit, såklart. Hehe!
Sen åkte hon till gävle och Magnus åkte hem.
Jag stannade kvar och fortsatte med Algot.
Två 2 timmar idag också och då är jag inte riktigt nöjd än heller.
Skulle velat ha tagit mer, men orkade inte. Hehe!
Men Peter är nöjd iaf och det är ju huvudsaken.

När vi kom hem från Gävle så tog jag en promenad med Lillan och hundarna.
Skönt att komma ut och gå lite. Följde med henne hem och satt ute och prata lite.
Sen gick vi till GNK för jag vela se klänning hon kanske ska köpa. Den var fin.

Kom hem därifrån för någon timme sedan.
Nu ska jag kika klart på The Simpsons!

Magnus jag älskar dej. Du är underbar.
Och vi kommer lösa det här, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0