Dags att sova kanske

Gick inte och la mej förrens klockan 01:00 igår så idag får jag nog lägga mej tidigare.
Var tok trött imorse när jag skulle upp och rida. Ullis följde med ut idag.
Smilla var jätte pigg och hade lite tok för sej, haha! Hon såg så söt ut. Fayan var ganska pigg hon med. Roligt roligt!

Tanken idag var ju att jag skulle rensa och fixa i klädkammaren, men så blev det inte.
När jag kom hem från stallet så tog jag en stödvila i ca 30 minuter, sen gick jag ut med Freja.
Kollade på top model och sen gick Freja och jag ut igen och lekte med hennes fotboll.
Fast jag filmade mest. Älskar våran nya videokamera. Är så roligt att filma och greja, även om man inte filmar någiot intressant! Fast Freja är ju så söt så henne kan man filma hela tiden =)
Åkte upp till mamma och lämnade tillbaka pappas bil =( Kommer sakna den. Så skönt att ha en "egen bil" hemma.
Fast det lär ju dröja ett tag innan jag har råd att köpa och underhålla en bil.
Fick käk hos mamma också. Mumma!

Min gohund!

Jag är toknervös inför nästa vecka! Hoppas allt kommer gå bra.
Tur att jag har Magnus med mej. Han är världens underbaraste karl på denna jord!
Skulle inte klara en minut utan han, mitt hjärta, mitt allt.

Nee nu lär jag nog sova, eller titta lite på tv först kanske.


P U S SK R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0