Dags för sängen!

Magnus har redan gått och lagt sej, duktiga han!
Det är bara jag och Freja som sitter uppe. Men i helgen så har jag lagt mej före han alla dagar utom igår.
Så nu hämnas jag lite. Fast han ska ju upp tidigt och jobba medans jag kan sova på.
Alla tror säkert det är underbart att vara arbetslös och bara gå hemma och slappa, men det är det inte.
Det är skit tråkit. I början är det skönt, men sedan tröttnar man. Man uppskattar inte ledigheten lika mycket när man är hemma hela tiden som om man jobbar och får ledigt i 2 dagar. Då ser man ju till att göra något av dagarna.
Men när man bara går hemma hela tiden så segar man ihop, jag gör det iaf.

Nu ska jag göra mej iordning för sängen och sätta in min vidriga bettskena som jag måste sova med.
Har så sjukt ont i käkarna på när jag vaknar på morgonen så jag kan ju knappt käka frukost.
Fick bettskenan för ett tag sen men har tyckte det varit så oskönt att sova med den så jag har inte använt den på ett tag.
Men nu ska jag göra ett nytt försök så jag får se om det blir någon skillnad med den. Eller om jag får lika ont som om jag sover utan.

GOD NATT & SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: magnus

Jag skulle byta med dej. Vara hemma och mysa bara.

Plus att du har fri tillgång till dina 2största intressen(hästar och hundar). Du lever drömen hanna:)

2008-10-14 @ 07:47:16
URL: http://mangelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0