Duktiga jag!

Nu har jag varit så duktig att jag förtjänar en klapp på axeln. Jag har dammsugit överallt utom i sovrummet och klädkammaren. Det ska jag fixa i morgon.
Jag har diskat all disk, var nästan ingen disk alls, men iaf. Så har jag städat rent i badrummet.
Var så lortigt där så man knappt ville göra nummer två där, haha! Men nu är det skinande rent.
Skurade golven för hand där inne, blir renast då. Fast så brukar jag inte göra i dom andra rummen.

Imorgon ska jag städa klart. Dammtorka och skura golv och fixa i sovrummet.
Om jag hinner, ska städa ur någon vagn åt Matts också. Så ska jag till doktorn 2 ggr imorrn, segt!
Först på morgonen och sen vid halv två. Så jag får se hur mycket jag hinner få gjort.

Freja är så rolig och go. Just nu springer hon runt på golvet och leker med sin favvo boll och ett repben.
Sötgosan min!

Nu ska jag fortsätta vara duktig och vika lite tvätt som jag tvättade för länge sedan.
Men jag hatar allt som har med tvätta att göra eftersom vi har en värdelös tvättstuga.
Jag vill ha en egen tvättstuga. Skulle vara så skönt.
SÅ skulle jag vilja ha lite av dom här hemmafruegenskaperna jag läste att Emma hade fått.
Det skulle vara skönt. För städa och tvätta är det tråkigaste som finns.
Eller så skulle man vara som Magnus mamma som tycker det är rolig att städa!!!!

Tvätten väntar nu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad duktig du har varit :)

2008-10-29 @ 23:23:54
URL: http://rasvafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0