Ensamt utan Magnus

Magnus är borta och jobbar och kommer inte hem förrens på fredag.
Det är så ensamt här hemma. Längtar tills han kommer hem! Min gofis, hihi!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Var ut och red med Amanda en sväng på fm, det gick bra idag med.
Ska rida i morgon och på fredag med, sen i helgen ska jag tillbaka till min älsklings Hopi Lopi!
Stack iväg till Ikea när jag kom hem. Skulle köpa nya sängben till sängen eftersom jag är så fet så dom andra har vikt sönder sej, haha! Jag kastde mej i sängen och då vek sej nästan alla benen, haha!
Har haft madrassen på golvet ett tag nu, men jag har tröttnat. Så jag köpte nya ben, dock mycket kortare än dom förra, men man kan ju komma under och dammsuga nu iaf, hehe!
Köpte två små trasmattor också.

I morgon ska jag ringa GG och fråga om jag får låna tapetpärmen så Magnus och jag kan tapetsera om.
Har blivit fula märken  på tapeten och så är det kul att byta till något som vi får välja själv.

I morgon ska jag försöka ta tag i klädkammaren och röja där också. Tv rummet spar jag åt Magnus, där har han själv stökat ner med alla sina datorer och kartonger, hehe!

Nee nu ska jag kika på en film och sen ska jag se dokumentären om den där feta karln som ska kämpa för att själv kunna gå fram till altaret. Fattar inte hur man kan ett förhållade med någon som är så fet så han inte ens kan gå. Ursh! Han väger ju nästan 600 kilo.
Men men, kvinnan får ju mycket man att älska, haha!

Ju fetare mannen är desto mer har kvinnan att älska.
Man brukar ju säga tvärtom.

SIMMA LUGNT!

Kommentarer
Postat av: Mirris

Tack:)

2008-10-01 @ 21:33:36
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo ett heltidsjobb skulle verkligen inte sitta helt fel :)

Jadu just nu så är jag arbetslös, så jag försöker bara att få dagarna att gå

2008-10-01 @ 23:04:26
URL: http://rasvafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0