Fredag

Och äntligen helg, för många. För mej som knappt jobbar nått nu så är det som helg varje dag, haha!
Kan knappt göra skillnad längre.
Fast idag har jag jobbat :) Och det var roligt. Fast efter jag hade varit hos en gubbe så lära jag hem och byta strumpor och ta på mej gummistövlar. Var ju piss blött ute. Men jag mitt smartass har ju haft mina stövlar ute för kolukten ska gå ut och dom var ju fulla i snö och slask. Men som tur var så hade jag Annas stövlar i förrådet så jag tog dom. Fast dom var super stora och det blev jobbigt att gå, hehe! Men jag höll mej torr och det var ju huvudsaken.

Jag ska jobba imorgon också. Roligt och bra med pengar. Fast jag jobbar bara kort dag.
Sen ska vi till Magnus bror som fyller år. Han kusin och farbror fyller också år i morgon men vi ska nog bara till Peter.

På måndag ska jag klippa och färga håret eller göra slingor.
Magnus ska betala :) Världens bästa!
Vet inte riktigt hur jag ska färga eller slinga det. Jag får se.
Jag ska bara klippa topparna. Roligt ska det bli!
Skönt att piffa upp håret lite. Ser HEMSKT ut nu!

Jag lär sluta med att säga att Magnus är världens bästa, igen!
Men han är verkligen det. Jag älskar han så sjukt mycket.
Vet inte vad jag skulle göra utan Magnus...
Jag älskar dej.
Mot oändligheten och vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0