Fredag!

Idag är det fredag och jag har inte gjort någonting alls idag nästan.
Fast jag har hunnit med en långpromenad med Freja, diskat, dammsugit tvrummet och hallen.
Så har jag varit till ICA. Så lite har jag hunnit med. Lite nytta har jag gjort.

Hade tänkt rida i helgen men dom har sagt att jag borde ta det lite lugnt ett tag.
Så jag får väl hitta på något annat. TRÅK! Hade velat rida nu.
Men shit va dagarna har gått fort sen i tisdags, kanske är för alla återbesök.
Skönt skönt. Vill att det ska bli onsdag snart så vi kan forska vidare i det här.

Mamma var här nyss och hämtade nässpray.
SÅ tog hon med sej Freja också.... Hon tyckte det var så länge sen hon sov hos henne.
Och Freja stod vi dörren och väntade på henne så då fick hon följa med.
Men imorrn ska hon hem igen, så det så. Hehe!

Ni glömmer väl inte att rösta på Alice i Idol?
Har ni inte gjort det så gör det nu.
RÖSTA RÖSTA RÖSTA!




Nu ska jag fortsätta titta på varannan vecka.


Kommentarer
Postat av: Ammi

hur gick det på intervjun på mcdonalds? :)

2008-10-11 @ 12:29:25
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du kan lite på mig, säger inte till nån.

2008-10-11 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0