God Morgon!

God morgom allihopa! Hoppas ni sovit gott.
Det har jag gjort, trots den äckliga bettskenan, haha!

Nu ska jag packa ihop lite saker så jag kan gå till Anna och duscha eftersom det är stopp i vårat avlopp.
GG skulle fixa det igår, men det hade dom inte gjort. Han var sjuk.
Inte så kul att duscha när hela badrummet vattenfylls.

Nu är dagen kommen. Dag Onsdag!!
Ska bli så spännade och se om det hänt något!

Nu ska jag väcka slö Magnus, han satt uppe halva natten.
Fast han fixade jätte mycket med min bloggdesign som inte är klar än.
Duktiga han. Sen spelade han, tråk!

Vi höres! PUSS


Kommentarer
Postat av: lillan

vad fint det blir med den nya designen:)

2008-10-15 @ 12:48:21
URL: http://kakan88.blogspot.se
Postat av: elin

Vad fint det blev =) Gillar verkligen det där kportet på dig och magnus.

2008-10-15 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0